Thursday, February 3, 2011

fuh.......susah gak rupo ehhh...

mmm am back ....he he he after menahan sabar dgn maxis connection kat kg aku nih...finally dapat gak aku menaip kat sini ha ha  ha tu pun penat aku cari mcm mana nak create new post...
alhmdulilah dapat gak akhirnya aku update blog aku nih..byk gi benda aku nak buat kat sini tapi man man ah kan.
kenyang giler ari nih makan breakfast pulut dgn sambal ikan bili mak aku.pavoret setiap kali balik ineh ni mesti mak tanak pulut nih,,,kalo tak, tak sah kut balik ineh ha ha ha...

nanti sok sok biler aku dah pandai update benda2 nih aku nak update gambar pulut yg pn siti hajar tanak he he he,,mcm mana nak attach gambar pun aku tak tau gi nih,,,,dgn maxis connection yg super duper laju nih,tak sesuai ah aku nak upload photo kan,,,

busan gak tak wat apa dok melangut depan tv dari pagi tadi...semlm sampai kg pun dah kul 9...sampai umah trus mandi and grab new novel yg aku beli kat jj semlm..latest novel form norhayati ibrahim "dari kerana mata" bru 10% kut aku baca sorry to say busan skit...but i am a big fan of norhayati ibrahim so far buku2 dia tak pernah menghampakan aku...but yg ni leret2 skit so aku stop and start blogging ha ha ha..citer ni pasal cinta bebudak as young as 8 years old...mmmm nanti aku update gi ah best ker tak novel nih...hopefully tak menghampakan lah ......tak tau nak wat apa gi ari nih... aku chow dulu lah ...nak sambung baca novel nih...

No comments:

Post a Comment